Případová studie klienta:
Sušánka & partneři s.r.o.


Od běžného finančního poradce k důvěryhodné značce, která přitahuje klienty s majetkem ve vyšších stovkách milionů korun.

Případová studie klienta:
Sušánka & partneři s.r.o.

Od běžného finančního poradce k důvěryhodné značce, která přitahuje klienty s majetkem ve vyšších stovkách milionů korun.

JanSusanka.cz

Klient: Sušánka & partneři s.r.o.

Obor: Finance

Záměr: Analýza současné situace, sestavení optimální strategie, podpora při realizaci strategie

Období spolupráce: 2018-2024

Před začátkem spolupráce

Společnost Sušánka & partneři s.r.o. vznikla na konci roku 2018 s jediným poradcem, Janem Sušánkou. Ten měl zkušenosti z oblasti investic, ale teprve začínal budovat vztahy s novým typem klientů. Společnost tehdy měla jednoho zaměstnance a žádné jasně definované směrování, které by přitahovalo movité klienty.

VIZE

V roce 2019 Jan věděl, že konkurence ve finančním poradenství je vysoká a že musí najít unikátní směr, který by jej odlišil od ostatních. Sušánka & partneři potřebovali vytvořit prémiovou značku, která by přitahovala majetné klienty a stala se jednou z nejvyhledávanějších poradenských společností v ČR.

Zadání

Cíle spolupráce (2019)

1.

2.

3.

4.

Najít nový směr na přeplněném finančním trhu.

Splnění obratových a ziskových cílů, které byly definovány v obchodním plánu.

Vytvořit prémiovou službu, která bude přitahovat movité klienty.

Dosáhnout pozice jedné z nejžádanějších poradenských firem v České republice.

Realizace

Jak jsme postupovali na začátku spolupráce (2019)

1. Důkladná analýza stávajícího byznys modelu

Nejprve jsme se zaměřili na detailní analýzu fungování společnosti a jejího postavení na trhu. Součástí bylo také provedení důkladné analýzy konkurence, abychom lépe pochopili konkurenční prostředí, ve kterém se firma pohybuje.

2. Segmentace trhu a klientů

Identifikovali jsme vhodný segment zákazníků, kteří by měli zájem o prémiové služby společnosti. Detailně jsme analyzovali potřeby těchto zákazníků a jejich očekávání od prémiových služeb. Našli jsme nevyužitý prostor na trhu, kde byla příležitost pro naši nabídku.

3. Vytvořili jsme nabídku

Definovali jsme jedinečnou nabídku pro cílový segment zákazníků. Zohlednili jsme systémové dopady této nabídky a vytvořili její prototyp, který byl následně ověřen.

4. Nastavení optimální strategie

Vytvořili jsme strategii, která byla zaměřena na hlavní potřeby zákazníků. Zvolili jsme nejvhodnější komunikační kanály a optimalizovali nabídku společnosti, aby co nejlépe oslovovala cílovou skupinu.

5. Branding a marketingová strategie

Jako součást budování důvěryhodnosti jsme vytvořili podcast „Mysl investora“. Firma díky tomu získala pevný základ pro další marketingové aktivity a zvýšení povědomí o značce.

6. Průběžná podpora

Naše spolupráce pokračovala průběžnými konzultacemi a podporou při řešení nenadálých situací, které se v průběhu realizace vyskytly.

Výsledky po 4 letech spolupráce

Společnost zažila ohromný nárůst a etablovala se jako důvěryhodný investiční poradce pro majetné klienty s majetkem ve vyšších stovkách milionů korun.

Obrat vzrostl o
+1 300 %

Objem spravovaných prostředků
+ 5 200 %

Počet klientů vzrostl
+ 1 500 %

Další fáze (2023)

Firma Sušánka & partneři s.r.o. se po 4 letech fungování rozhodla o další upgrade a redesign společnosti s cílem i nadále růst, zaměřit se na movitější klientelu a rozšířit svůj tým o nové klíčové obchodníky, aby zvýšila svou pozici na trhu.

Zpracování v roce 2023 zahrnovalo

1. Analýzu nové cílové skupiny a jejich hlavních potřeb

Nejprve jsme probrali aktuální cíle společnosti a detailně analyzovali cílovou skupiny s přihlédnutím na přístup konkurence.

2. Detailní revizi obchodního procesu

Identifikovali jsme klíčové části obchodního procesu pro naši novou cílovou skupinu zákazníků.

3. Redesign obchodního procesu

Každou část obchodního procesu jsme detailně prošli a definovali jasnou pozici Sušenka a partneři a potenciálních zákazníků. V ohledu jsem brali klíčové potřeby, prožívané emoce zákazníků a náš postoj a cíl v každé části procesu s přihlédnutím na co maximalizace prodeje.

4. Zapojení nových klíčových členů firmy do strategie.

V průběhu sestavování nové strategie jsme zapojili do klíčových rozhodnutí nové členy firmy, kteří dostali prostor význam ovlivnit další směřování firmy.

6. Průběžná podpora

Naše spolupráce pokračovala průběžnými konzultacemi a podporou při řešení nenadálých situací, které se v průběhu realizace vyskytly.

Výsledky a budoucnost
Sušánka & partneři s.r.o.

V roce 2024 firma vstoupila do další etapy svého růstu

Příchod nového strategické partnera

Rebranding na Sušánka & Partneři, a.s.

Rozšíření služeb o private banking, wealth management a multi-family office na světové úrovni.

Tato transformace otevřela nové dveře a Sušánka & partneři s.r.o. nyní přináší exkluzivní služby, které jsou dostupné pouze pro nejnáročnější klienty.

Co o naší spolupráci říkají v Sušánka & partneři s.r.o.